Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty – Bc. Martina Skulínková
Bc. Martina Skulínková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Consumer behaviour in the Fair trade market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s Fair trade produkty. Hlavním cílem práce bylo navrhnout vhodný způsob komunikace, který povede ke zvýšení povědomí a prodejnosti Fair trade produktů. Dílčím cílem práce bylo zjistit povědomí spotřebitelů Jihomoravského kraje o Fair trade, identifikovat faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu Fair trade produktů, aktuální spokojenost s propagací …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the consumer behaviour in the market of Fair trade products. The primary goal of the proposed work was to design a suitable means of communication that would increase the awareness and marketability of the Fair trade products. The secondary goal of the work was to find out the aware-ness of consumers in the South Moravian Region about Fair trade, to identify fac-tors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva