Marketing lázeňského zařízení Léčebné lázně Bohdaneč a.s. – Ivana Králová
Ivana Králová
Bakalářská práce
Marketing lázeňského zařízení Léčebné lázně Bohdaneč a.s.
Marketing of Spa Léčebné lázně Bohdaneč, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingové předpoklady lázeňského zařízení Léčebné lázně Bohdaneč a.s. Úvodní část popisuje lázeňskou péči jako specifické odvětví zdravotní péče v České republice. Hlavní část začíná vymezením základních pojmů, jako je marketing a marketingové nástroje a pokračuje popisem těchto jednotlivých nástrojů z pohledu Léčebných lázní Bohdaneč a.s. Závěrečná …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB49
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Jiří Frank
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek -
Léčebné lázně Bohdaneč
Nikola Kolínková -
Léčebné lázně Bohdaneč
Martina Čepková -
Léčebné lázně Bohdaneč
Martina Urbanová -
Spokojenost klientů s komplexní péčí v lázeňském zařízení Lázně Bohdaneč.
Lucie Jirásková -
Péče o zaměstnance a její význam v Léčebných lázních Bohdaneč a.s.
Radek Malina -
Analýza konkurenceschopnosti Léčebných lázní Bohdaneč a. s.
Barbora RYŠAVÁ -
Vztah lázní a města Lázně Bohdaneč
Vendula Francová