Sebepoškozování v adolescentním období a jeho sdílení na internetu – Karla Ahneová
Karla Ahneová
Bakalářská práce
Sebepoškozování v adolescentním období a jeho sdílení na internetu
Self-harm in adolescence period and its sharing on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce „Sebepoškozování v adolescentním období a jeho sdílení na internetu“ pojednává o sebepoškozujícím jednání adolescentů v kontextu virtuálního prostředí internetové sítě. Cílem bakalářské práce je charakterizovat možné souvislosti mezi sebepoškozujícím jednáním adolescentů a sdílením jejich vlastních zkušeností se sebepoškozováním na elektronických blozích. Jejím účelem je navíc i snaha …víceAbstract:
The “Self-harm during adolescence and its sharing on the internet” bachelor thesis discusses the self-harm behaviour of adolescents in the context of the virtual environment of the internet network. The aim of the bachelor thesis is to characterize possible links between self-harm adolescent behaviour and adolescents sharing their self-harm experiences on electronic blogs. The purpose of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Iva Junová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii
Práce na příbuzné téma
-
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva