Jan Ságl
Master's thesis
Oceňování značky politické instituce
Valuation of political institution brand
Abstract:
S vývojem politických stran se čím dál více dostávají do středu zájmu právě jejich značky -- politické značky. Politické strany se postupem času přesunuly z bojů na poli ideologií na pole střetu marketingových strategií. Stejně tak voliči přizpůsobili své volební chování více směrem ke konzumnímu způsobu rozhodovaní, ve kterém právě silná značka hraje zásadní roli. Význam politických značek narůstá …moreAbstract:
More stress is put on political brand significance as the evolution of political parties (or institutions) continues. Political parties no longer use their ideology as a main tool to attract potential voters. Voters have adapted at least in part the consumer-like behavior, when choosing political brand. The importance of political brands grows along with the strengthening effort of political parties …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26487
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Dagmar Svobodová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
Tomáš Svoboda -
Kandidáti na prezidenta ČR jako politické značky
Jiří Kelnar -
Značky na dnech velkomoravských keramických nádob jako nástroj poznání ekonomicko-politické komplexity Velké Moravy
Michal Hlavica -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek