Jan Ságl

Diplomová práce

Oceňování značky politické instituce

Valuation of political institution brand
Anotace:
S vývojem politických stran se čím dál více dostávají do středu zájmu právě jejich značky -- politické značky. Politické strany se postupem času přesunuly z bojů na poli ideologií na pole střetu marketingových strategií. Stejně tak voliči přizpůsobili své volební chování více směrem ke konzumnímu způsobu rozhodovaní, ve kterém právě silná značka hraje zásadní roli. Význam politických značek narůstá …více
Abstract:
More stress is put on political brand significance as the evolution of political parties (or institutions) continues. Political parties no longer use their ideology as a main tool to attract potential voters. Voters have adapted at least in part the consumer-like behavior, when choosing political brand. The importance of political brands grows along with the strengthening effort of political parties …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Dagmar Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26487