Jan Ságl
Diplomová práce
Oceňování značky politické instituce
Valuation of political institution brand
Anotace:
S vývojem politických stran se čím dál více dostávají do středu zájmu právě jejich značky -- politické značky. Politické strany se postupem času přesunuly z bojů na poli ideologií na pole střetu marketingových strategií. Stejně tak voliči přizpůsobili své volební chování více směrem ke konzumnímu způsobu rozhodovaní, ve kterém právě silná značka hraje zásadní roli. Význam politických značek narůstá …víceAbstract:
More stress is put on political brand significance as the evolution of political parties (or institutions) continues. Political parties no longer use their ideology as a main tool to attract potential voters. Voters have adapted at least in part the consumer-like behavior, when choosing political brand. The importance of political brands grows along with the strengthening effort of political parties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Dagmar Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
Tomáš Svoboda -
Kandidáti na prezidenta ČR jako politické značky
Jiří Kelnar -
Značky na dnech velkomoravských keramických nádob jako nástroj poznání ekonomicko-politické komplexity Velké Moravy
Michal Hlavica -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek