Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr střední školy – Bc. Rostislav Maršálek
Bc. Rostislav Maršálek
Diplomová práce
Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr střední školy
Teaching work activities at the elementary school as a means for selecting seconadary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr vhodné střední školy se zabývá problematikou zájmu žáků základních škol o studium středoškolských oborů s technickým zaměřením. Teoretická část je zaměřena na rámcový a školní vzdělávací program předmětu pracovní činnosti na základní škole a jeho didaktice. V praktické části je vytvořena výuková opora pro …víceAbstract:
The thesis titled "Teaching work activities at elementary school as a means of selecting a suitable secondary school deals with the interest of primary school pupils in studying high school courses with technical focus. The theoretical part focuses on the framework and school educational program of the subject of primary school and its didactics. In the practical part is created a teaching support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pe7o0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Pawera
- Oponent: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Podpora rodin a dětí navštěvující Základní školu Boženy Němcové v Přerově v procesu přechodu na středoškolský stupeň vzdělávání
Dominika Karásková -
Podpora rodin a dětí navštěvující Základní školu Boženy Němcové v Přerově v procesu přechodu na středoškolský stupeň vzdělávání
Dominika KARÁSKOVÁ -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Stres u žáků 2. stupně základní školy a jejich způsoby vyrovnávání se se stresem.
Kateřina Veverková -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na poruchy autistického spektra
Simona Midrla Gastová