Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department – Bc. Natalja Ljamceva
Bc. Natalja Ljamceva
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Abstract:
The topic of the diploma thesis is evaluation of marketing communication in the selected company department, specifically in the Praga Medica Dental Department. The role of marketing communication, as a part of marketing strategy, has increased dramatically in recent years. The challenge that the enterprises face is how to refer to consumers the benefits of using their products or services. The efficiency …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LJAMCEVA, Natalja. \textit{Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0wd1di/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 3. 2018