Marketingová strategie výrobného družstva Kovotvar Kúty – Ing. Juraj Karáč
Ing. Juraj Karáč
Diplomová práce
Marketingová strategie výrobného družstva Kovotvar Kúty
Marketing strategy of Kovotvar Kuty
Anotace:
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovať marketingovú stratégiu výrobného družstva Kovotvar Kúty. Marketingová stratégia ovplyvňuje všetky činnosti podniku a preto predstavuje úspech celej spoločnosti. Prácu je možno rozdeliť do dvoch kapitol. V prvej kapitole som postupne charakterizoval podnik z hľadiska tržných segmentov. V druhej kapitole som na základe znalostí získaných z analýz trhov navrhol …víceAbstract:
The goal of this master thesis was analysis of a marketing strategy of a company Kovotvar Kuty v.d. Marketing strategy influences all activities of a company and that is the reason it is the key to the success of it. This work can be devided into two chapters. In the first part I have analyzed a company based on different market segments. In the second part, based on acquired market analysis I suggested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karáč, Juraj. Marketingová strategie výrobného družstva Kovotvar Kúty. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková