Ing. Juraj Karáč

Diplomová práce

Marketingová strategie výrobného družstva Kovotvar Kúty

Marketing strategy of Kovotvar Kuty
Anotace:
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovať marketingovú stratégiu výrobného družstva Kovotvar Kúty. Marketingová stratégia ovplyvňuje všetky činnosti podniku a preto predstavuje úspech celej spoločnosti. Prácu je možno rozdeliť do dvoch kapitol. V prvej kapitole som postupne charakterizoval podnik z hľadiska tržných segmentov. V druhej kapitole som na základe znalostí získaných z analýz trhov navrhol …více
Abstract:
The goal of this master thesis was analysis of a marketing strategy of a company Kovotvar Kuty v.d. Marketing strategy influences all activities of a company and that is the reason it is the key to the success of it. This work can be devided into two chapters. In the first part I have analyzed a company based on different market segments. In the second part, based on acquired market analysis I suggested …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Karáč, Juraj. Marketingová strategie výrobného družstva Kovotvar Kúty. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku