Využití interaktivní tabule ve výuce žáků a studentů se zrakovým postižením – Veronika FAKSOVÁ, DiS.
Veronika FAKSOVÁ, DiS.
Master's thesis
Využití interaktivní tabule ve výuce žáků a studentů se zrakovým postižením
Interactive whiteboard in education for pupils and students with visual impairments
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na využití interaktivní tabule ve výuce žáků a studentů se zrakovým postižením.V teoretické části práce je vymezena osoba se zrakovým postižením, klasifikace osob se zrakovým postižením z pohledu speciální pedagogiky a specifikuje edukaci žáků se zrakovým postižením v jednotlivých oblastech vzdělávání. Dále práce představuje interaktivní tabule z hlediska jejich klasifikace …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the usage of an interactive board in education of pupils and students with visual impairment. The theoretical part deals with definitions and classifications of people with visual impairment from the perspective of special education and it specifies the education of pupils with visual impairments implemented in different areas of education. It also presents interactive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Kateřina Kroupová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FAKSOVÁ, Veronika. Využití interaktivní tabule ve výuce žáků a studentů se zrakovým postižením. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Využití interaktivní tabule ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Pavlína Šošolíková -
Interaktivní tabule v prostředí MŠ
Andrea MAKUŇOVÁ -
Výuka s využitím dřevěné stavebnice PEPA v technickém vzdělávání
Petra Pavlusíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva