Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě – Bc. Monika PINCOVÁ
Bc. Monika PINCOVÁ
Master's thesis
Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě
Perception and Selection of a Retail Stores for Purchases
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání spotřebitelů a výběrem místa nákupu. Hlavním cílem je na základě preferencí spotřebitelů popsat a analyzovat rozhodování při výběru místa nákupu a navrhnout doporučení pro maloobchodníky. Dílčím cílem je zaměření se na zákazníky dvou hypermarketů Albert v Táboře a na následné porovnání vybraných prodejen z hlediska zjištěných preferencí. Literární část …moreAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the issue of consumer perception and selection of place of purchase. The main aim is to describe and analyse decision-making when choosing a place of purchase based on consumer preferences and to suggest recommendations for retailers. The partial aim is to focus on the customers of two Albert hypermarkets in Tabor and to compare selected stores in terms of preferences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINCOVÁ, Monika. \textit{Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/0wqpbj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PINCOVÁ, Monika. Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights