Tereza Baloušková

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá navržením nového a efektivního marketingového mixu u vybraného podnikatelského subjektu. Konkrétně se jedná o internetový second-hand Brumla.cz s. r. o. Práce se zakládá na marketingovém mixu 4P. Sběr dat je proveden na základě pozorování, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Mimo jiné analýzy prostředí STEP a následné zpracovaní dat pomocí analýz konkurenčních podniků …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the desing of a new and effective marketing mix for a selected business entity. Specifically, i tis an internet second-hand Brumla.cz s. r. o. The work is based on 4P marketing mix. Data collection is performed on the basis of observations. Questionnaire survey and controlled interview. Among other things, analysis of the STEP environment and subsequent data processing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích