Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt – Tereza Baloušková
Tereza Baloušková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá navržením nového a efektivního marketingového mixu u vybraného podnikatelského subjektu. Konkrétně se jedná o internetový second-hand Brumla.cz s. r. o. Práce se zakládá na marketingovém mixu 4P. Sběr dat je proveden na základě pozorování, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Mimo jiné analýzy prostředí STEP a následné zpracovaní dat pomocí analýz konkurenčních podniků …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the desing of a new and effective marketing mix for a selected business entity. Specifically, i tis an internet second-hand Brumla.cz s. r. o. The work is based on 4P marketing mix. Data collection is performed on the basis of observations. Questionnaire survey and controlled interview. Among other things, analysis of the STEP environment and subsequent data processing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ddraa/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALOUŠKOVÁ, Tereza. \textit{Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0wy72y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta