Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt – Tereza Baloušková
Tereza Baloušková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá navržením nového a efektivního marketingového mixu u vybraného podnikatelského subjektu. Konkrétně se jedná o internetový second-hand Brumla.cz s. r. o. Práce se zakládá na marketingovém mixu 4P. Sběr dat je proveden na základě pozorování, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Mimo jiné analýzy prostředí STEP a následné zpracovaní dat pomocí analýz konkurenčních podniků …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the desing of a new and effective marketing mix for a selected business entity. Specifically, i tis an internet second-hand Brumla.cz s. r. o. The work is based on 4P marketing mix. Data collection is performed on the basis of observations. Questionnaire survey and controlled interview. Among other things, analysis of the STEP environment and subsequent data processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ddraa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta