Tereza Baloušková

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá navržením nového a efektivního marketingového mixu u vybraného podnikatelského subjektu. Konkrétně se jedná o internetový second-hand Brumla.cz s. r. o. Práce se zakládá na marketingovém mixu 4P. Sběr dat je proveden na základě pozorování, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Mimo jiné analýzy prostředí STEP a následné zpracovaní dat pomocí analýz konkurenčních podniků …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the desing of a new and effective marketing mix for a selected business entity. Specifically, i tis an internet second-hand Brumla.cz s. r. o. The work is based on 4P marketing mix. Data collection is performed on the basis of observations. Questionnaire survey and controlled interview. Among other things, analysis of the STEP environment and subsequent data processing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích