The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion – Karolína Košinová
Karolína Košinová
Bachelor's thesis
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the language and other means of persuasion and the customer service of the four leading mobile operators in the United Kingdom: O2, Vodafone, T-Mobile, and Orange. This work describes advertising as such and the differences between printed advertisements and advertisements on the Internet. Furthermore, this work provides important rules on copywriting. The main task …moreAbstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a ostatní přesvědčovací prostředky a služby zákazníkům u čtyř hlavních mobilních operátorů ve Velké Británii; O2, Vodafone, T-Mobile a Orange. Práce popisuje reklamu jako takovou, rozdíly mezi tištěnou reklamou a reklamou na internetu. Dále tato práce poskytuje nejdůležitější pravidla při tvoření reklam. Hlavním úkolem analýzy je zkoumat reklamy mobilních operátorů …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠINOVÁ, Karolína. \textit{The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/0x2rs8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Košinová, Karolína. The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Reklama jako součást života
Karel Fiedler -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa
Erika Poliaková