The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion – Karolína Košinová
Karolína Košinová
Bakalářská práce
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the language and other means of persuasion and the customer service of the four leading mobile operators in the United Kingdom: O2, Vodafone, T-Mobile, and Orange. This work describes advertising as such and the differences between printed advertisements and advertisements on the Internet. Furthermore, this work provides important rules on copywriting. The main task …víceAbstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a ostatní přesvědčovací prostředky a služby zákazníkům u čtyř hlavních mobilních operátorů ve Velké Británii; O2, Vodafone, T-Mobile a Orange. Práce popisuje reklamu jako takovou, rozdíly mezi tištěnou reklamou a reklamou na internetu. Dále tato práce poskytuje nejdůležitější pravidla při tvoření reklam. Hlavním úkolem analýzy je zkoumat reklamy mobilních operátorů …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Košinová, Karolína. The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Reklama jako součást života
Karel Fiedler -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa
Erika Poliaková