Individuální integrace z pohledu jejích účastníků – Eva KUBALOVÁ
Eva KUBALOVÁ
Master's thesis
Individuální integrace z pohledu jejích účastníků
An Individual Integration from the Point of View of All its participants
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá individuální integrací chlapce z pohledu jejích účastníků. V teoretické části je vymezena charakteristika žáka na 1. stupni základní školy z pohledu fyzického, psychického a emočního vývoje. Dále je vymezen žák s mentálním postižením a jeho specifika. Jsou vymezeny termíny jako mentální postižení, mentální retardace a oslabení kognitivního výkonu. Není opomenuta ani kapitola …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the individual integration of a boy from the point of view of its participants. The theoretical part defines characteristics of a primary school pupil in terms of physical, psychological and emotional development. It also defines a pupil with mental disabilities and their specifics, as well as other terms as mental disabilities, mental retardation and impairment of cognitive …viacKľúčové slová
Žák na prvním stupni základní školy žák s mentálním postižením mentální retardace mentální postižení oslabení kognitivního výkonu integrace inkluze segregace individuální vzdělávací plán asistent pedagoga školský vzdělávací program rámcově vzdělávací program školská poradenská zařízení faktory ovlivňující integraci
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBALOVÁ, Eva. Individuální integrace z pohledu jejích účastníků. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy
Libuše Ondrušková -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Vliv intervenčního programu na úroveň rychlostních schopností žáků na prvním stupni základních škol
Lucie MRŇÁKOVÁ -
Vliv stravy a stravovacích návyků na edukaci žáků s ADHD na prvním stupni základní školy
Adéla RATAJOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková -
Vliv medií na rozvoj dovedností žáků s ADHD na prvním stupni běžné ZŠ
Michal Mykulin
Názov
Vložil
Vložené
Práva