Bc. Ľuboš Pecho

Diplomová práce

Výukové scénáře pro PCTeL

Learning Scenarios for Person-centered Technology-enhanced Learning
Anotace:
Človek nemusí byť Albert Einstein aby mu došlo, že študenti sú v školách často nešťastní a nudia sa. V tejto práci bude popísaný návrh ako by sa dal tento problém riešiť. Návrh bude založený na myšlienkach Carla Rogersa – Person-centered approach a Freedom to learn. Budú tu diskutované Web 2.0 služby vhodné na implementácia tohto konceptu. Práca bude obsahovať aj snahu o vytvorenie informačného systému …více
Abstract:
A man does not have to be Albert Einstein to find out that students are very often unhappy and bored at schools. There will be a suggestion what to do with this problem in this work. The suggestion will be based on ideas of Carl Rogers – Person-centered approach and Freedom to learn. Web 2.0 services suitable for implementing his concept will be discussed. The thesis will also contain an effort to establish …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2010
  • Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
  • Oponent: prof. Renate Motschnig

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky