Práce asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ s žákem s Aspergerovým syndromem – Bc. Eva Matyášová
Bc. Eva Matyášová
Master's thesis
Práce asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ s žákem s Aspergerovým syndromem
The Work of a Learning Support Assistant for a Pupil with Asperger Syndrome at the 1st Level of Elementary School
Anotácia:
Diplomová práce „Práce asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ s žákem s Aspergerovým syndromem“ se zabývá rolí asistenta pedagoga s chlapcem s postižením autistického spektra, přesněji s Aspergerovým syndromem. Diplomová práce je vytvořena z pohledu asistenta pedagoga, který se podílí na výchově a vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole v průběhu šesti měsíců. Práce obsahuje …viacAbstract:
The thesis “Work of a Learning Support Assistant for a Pupil with Asperger Syndrome at the 1st Level of Elementary School” discusses the role of a learning support assistant who provides support to a boy with an autistic spectrum disorder, or more precisely, Asperger syndrome. The thesis is written from the viewpoint of a learning support assistant who participates in the education and training of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/duxsl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová -
Přechod žáků mladšího školního věku ze skupinové do individuální integrace
Nikola Leblochová -
Změny v instituci při individuální integraci dítěte s poruchou autistického spektra do běžné mateřské školy
Daniela JONÁŠOVÁ -
Individuální integrace žáka s poruchami intelektového vývoje v první třídě základní školy běžného typu z pohledu asistenta pedagoga
Pavlína ZUBOVÁ -
Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol
Sára KALIVODOVÁ -
Individuální a skupinová integrace u žáka s poruchami chování
Gabriela Němečková -
Individuální integrace žáků se středně těžkým mentálním postižením ve třídě základní škole praktické
Simona Tomanová