Postoje spotřebitelů k biopotravinám – Bc. Anna Simeonovová
Bc. Anna Simeonovová
Master's thesis
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Consumer’s attitudes to organic food
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice biopotravin a jejich vnímání z pohledu spotřebitele. Cílem práce je v souvislosti s nákupním rozhodováním zjistit postoje vybraných spotřebitelů k biopotravinám. Dílčím cílem práce je nalezení efektivnější formy propagace biopotravin ve vztahu k jejich vnímání spotřebitelem. Teoretická práce se zaměřuje na obecnou charakteristiku biopotravin, jejich historii …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of organic food and their perception from the consumer's point of view. The aim of the work is in connection with purchasing decisions to find out the attitudes of selected consumers to organic food. A partial aim of the work is to find a more effective form of promotion of organic food in relation to their perception by consumers. The theoretical work focuses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vc5fz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing
Michal Papáček -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green Marketing
Tereza Budská -
Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu
Adéla Vondroušová -
Analýza marketingového mixu společnosti Green Ways, s.r.o.
Viktorie Sonnková -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Využití green marketingu ve vybraném podniku
Veronika Bošková