Bc. Anna Simeonovová

Master's thesis

Postoje spotřebitelů k biopotravinám

Consumer’s attitudes to organic food
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice biopotravin a jejich vnímání z pohledu spotřebitele. Cílem práce je v souvislosti s nákupním rozhodováním zjistit postoje vybraných spotřebitelů k biopotravinám. Dílčím cílem práce je nalezení efektivnější formy propagace biopotravin ve vztahu k jejich vnímání spotřebitelem. Teoretická práce se zaměřuje na obecnou charakteristiku biopotravin, jejich historii …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of organic food and their perception from the consumer's point of view. The aim of the work is in connection with purchasing decisions to find out the attitudes of selected consumers to organic food. A partial aim of the work is to find a more effective form of promotion of organic food in relation to their perception by consumers. The theoretical work focuses …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Všechny práce