Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o. – Jiří PILUŠA
Jiří PILUŠA
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Analysis of marketing activities of online shops which are focused on electrical appliances, made for HP TRONIC Zlín company, inc.
Anotácia:
Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC. V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity …viacAbstract:
This bachelor thesis seeks to summarise the key theoretical findings on the topic of marketing activities of online shops. The aim of this paper work is to use the theoretical findings as a recommendation for ePROTON, the HP TRONIC'S online shop. The theoretical part of the paper work deals with the explanation of basics of e-commerce and marketing. The practical part includes the analysis of particular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
11542
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILUŠA, Jiří. \textit{Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0xhzye/.
Jak správně citovat práci
PILUŠA, Jiří. Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka