Bc. Petr Částka

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy

Proposal and evaluation of marketing campaign of selected product or firm
Anotace:
Podstatou bakalářské práce je splnit podmínky a získat značku kvality Czech Made a dále zajistit inovaci marketingové kampaně firmy Apex, která se zabývá výrobou textilních oděvů. Marketingová kampaň bude navržena tak, aby zvýšila potenciál, podvědomí značky, klientský zájem či obrat malé regionální firmy na trhu. Praktická část se bude věnovat podmínkám získání značka kvality Czech Made a analýze …více
Abstract:
The ambition of the Bachelor Thesis is to obtain the quality mark Czech Made and innovate marketing campaign for the Apex company, which is a manufacturer of clothing. Marketing campaign will be designed in the best way to improve the potential of the company, the brand awareness, customer interests in the company and its products and the turnover of a small regional firm. The practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace