Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy – Bc. Petr Částka
Bc. Petr Částka
Bakalářská práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy
Proposal and evaluation of marketing campaign of selected product or firm
Anotace:
Podstatou bakalářské práce je splnit podmínky a získat značku kvality Czech Made a dále zajistit inovaci marketingové kampaně firmy Apex, která se zabývá výrobou textilních oděvů. Marketingová kampaň bude navržena tak, aby zvýšila potenciál, podvědomí značky, klientský zájem či obrat malé regionální firmy na trhu. Praktická část se bude věnovat podmínkám získání značka kvality Czech Made a analýze …víceAbstract:
The ambition of the Bachelor Thesis is to obtain the quality mark Czech Made and innovate marketing campaign for the Apex company, which is a manufacturer of clothing. Marketing campaign will be designed in the best way to improve the potential of the company, the brand awareness, customer interests in the company and its products and the turnover of a small regional firm. The practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w5qo3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Petra Feltlová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková