Marketingová stratégia značky Zovirax – Miroslav Mráz
Miroslav Mráz
Diplomová práce
Marketingová stratégia značky Zovirax
Marketingová strategie značky Zovirax
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou strategii značky Zovirax a na základě této analýzy navrhnout možné vylepšení do budoucna. Teoretická část má tři kapitoly. První se věnuje vymezení základních pojmů, které souvisí s marketingem. Druhá kapitola se věnuje vymezení značky a její role. Třetí kapitola se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie s jejími složkami, …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing strategy of brand Zovirax and, according to this analysis, recommend the improvements into the future. Theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the basic terms related to marketing. The second chapter describes the term brand and its role in marketing. The third chapter dedicates to theoretical definition of marketing …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať marketingovú stratégiu značky Zovirax a na základe tejto analýzy navrhnúť možné vylepšenia do budúcnosti. Teoretická časť má tri kapitoly. Prvá sa venuje vymedzeniu základných pojmov, ktoré súvisia s marketingom. Druhá kapitola sa venuje vymedzeniu značky a jej úlohe. Tretia kapitola sa zaoberá teoretickým vymedzením marketingovej stratégie s jej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45067
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lucia Tatičová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45067
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič