Miroslav Mráz

Diplomová práce

Marketingová stratégia značky Zovirax

Marketingová strategie značky Zovirax
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou strategii značky Zovirax a na základě této analýzy navrhnout možné vylepšení do budoucna. Teoretická část má tři kapitoly. První se věnuje vymezení základních pojmů, které souvisí s marketingem. Druhá kapitola se věnuje vymezení značky a její role. Třetí kapitola se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie s jejími složkami, …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing strategy of brand Zovirax and, according to this analysis, recommend the improvements into the future. Theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the basic terms related to marketing. The second chapter describes the term brand and its role in marketing. The third chapter dedicates to theoretical definition of marketing …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať marketingovú stratégiu značky Zovirax a na základe tejto analýzy navrhnúť možné vylepšenia do budúcnosti. Teoretická časť má tri kapitoly. Prvá sa venuje vymedzeniu základných pojmov, ktoré súvisia s marketingom. Druhá kapitola sa venuje vymedzeniu značky a jej úlohe. Tretia kapitola sa zaoberá teoretickým vymedzením marketingovej stratégie s jej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lucia Tatičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45067

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod