Bc. Tereza Vacková

Bachelor's thesis

Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Evaluation of marketing mix tools for a selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku, VIVA Lanškroun a její hlavní značkou ETAPE. Cílem je určení a následně doporučení zlepšení jednotlivých nástrojů. Věnuje pozornost Porterovu modelu pěti konkurenčních sil a analýze prostředí. Dle zjištění, zda nástroje jsou v podniku efektivní budou vyhodnoceny výsledky a navrženy potřebné změny na zlepšení.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of marketing mix tools in a selected company, VIVA Lanškroun, and its main brand ETAPE. The aim is to determine and subsequently recommend improvements to individual tools. It pays attention to Porter's model of five competitive forces and environmental analysis. Based on the findings of whether the tools are effective in the company, the results will be …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication