Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Bc. Tereza Vacková
Bc. Tereza Vacková
Bakalářská práce
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Evaluation of marketing mix tools for a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku, VIVA Lanškroun a její hlavní značkou ETAPE. Cílem je určení a následně doporučení zlepšení jednotlivých nástrojů. Věnuje pozornost Porterovu modelu pěti konkurenčních sil a analýze prostředí. Dle zjištění, zda nástroje jsou v podniku efektivní budou vyhodnoceny výsledky a navrženy potřebné změny na zlepšení.Abstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of marketing mix tools in a selected company, VIVA Lanškroun, and its main brand ETAPE. The aim is to determine and subsequently recommend improvements to individual tools. It pays attention to Porter's model of five competitive forces and environmental analysis. Based on the findings of whether the tools are effective in the company, the results will be …víceKlíčová slova
Marketingový mix cena produkt propagace distribuce marketing Porterův model pěti konkurenčních sil podpora prodeje reklama ETAPE komunikační mix marketingové mikroprostředí marketingové makroprostředí Marketing mix price product promotion distribution Porter’s Five Forces sales promotion advertising communication mix marketing microenvironment marketing macroenvironment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bhlwp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hokejového klubu Salith Šumperk
Aleš Staněk -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Baier -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková