Bc. Vít CHOVANČÍK

Master's thesis

Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company
Abstract:
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí …more
Abstract:
The main aim of my diploma thesis was to create the strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company. The diploma thesis is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project part. The first part describes theoretical knowledge, important for designing a marketing communication. The analytical part presents an analysis of internal and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Accessible from:: 3. 5. 2009
Identifier: 5999

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2007
  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHOVANČÍK, Vít. Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing