Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. – Bc. Vít CHOVANČÍK
Bc. Vít CHOVANČÍK
Master's thesis
Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.
The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company
Abstract:
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí …moreAbstract:
The main aim of my diploma thesis was to create the strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company. The diploma thesis is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project part. The first part describes theoretical knowledge, important for designing a marketing communication. The analytical part presents an analysis of internal and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Accessible from:: 3. 5. 2009
Identifier:
5999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOVANČÍK, Vít. \textit{Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/0xz4rm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOVANČÍK, Vít. Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Bartošíková Bartošíková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
Olga Hrošová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Katka Argalášová