Bc. Silvia Balejčíková
Diplomová práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Predmetom diplomovej práce „Internetový marketing“ je výskum zameraný na stav flow pri používaní stránok značiek na sociálnej sieti Facebook a jeho vplyv na vytváranie kvalitného vzťahu so značkou, pripútanosti ku komunite, lojalite voči značke a šíreniu dobrého slova o značke. Prvá časť práce približuje teoretické východiská týkajúce sa online komunít a sociálnych sietí. V druhej časti práce je vytvorený …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Internet marketing” is to study the flow experience perceived while using Facebook Fun Pages and its impact on building brand relationship, community commitment, brand loyalty, and word of mouth. In the first part of the thesis, the literature review regarding online brand communities and social network sites is introduced. The second part introduces all the constructs …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ehe6t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Impact of Social Network Sites on the English language
Monika ZAPLETALOVÁ -
Individuálne rozdiely v tendencii zažívať fenomén flow
Barbora Bednárová -
Vnímání product placementu v závislosti na vztahu spotřebitele k zobrazovanému produktu
Michaela Hubová -
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková