Mgr. Taťána GNATYKOVÁ

Bachelor's thesis

Komparace ruské a české reklamy

Comparison of Russian and Czech advertising
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvědomění si, jak důležitou roli hraje reklama v dnešní společnosti. Její síla a vliv na veřejné mínění, často hraničí s ovlivňováním a manipulací. Ve své práci se zamýšlím nad tím, jak velký význam pro lidi reklama v dnešní době má a zda je či není možné se tomuto vlivu bránit. Této problematice se věnuji jak z psychologického, tak i ze stylistického hlediska. …more
Abstract:
The main purpose of my bachelor thesis is to convey to the society that today advertising plays a very important role. Its power and influence on public opinion often borders with manipulation and with the impact on the subconscious. In the disclosure of this subject, I would like to draw the attention to the strong influence of advertising on humanity. On how to deal with it in order not to fall under …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GNATYKOVÁ, Taťána. Komparace ruské a české reklamy. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Philology / Business Russian