Theses 

Marketing luxusního zboží a jeho specifika – Ondřej Šebelík

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Ondřej Šebelík

Bakalářská práce

Marketing luxusního zboží a jeho specifika

Luxury goods marketing

Anotace: Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.

Abstract: Luxury. A fascinating world of privilege, branding, wealth, heritage, and power. A shadow of ourselves: self-image perceived through the individuality, authenticity and uniqueness of an object. Epitomized snobbery. What makes luxury products so special? What are the features of luxury brand and how far can it stretch? Is the luxury market still growing? These are some of the questions this paper aims to answer. Furthermore, the luxury wine segment is analyzed and an outline of a marketing strategy of a luxury wine brand entering the Czech market is provided.

Klíčová slova: luxusní značka, luxus, marketing, luxusní vína, luxusní zboží

Keywords: luxury good, maketing, luxury, luxury brand, luxury wine

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32227


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 2. 2019 17:08, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz