Marketing luxusního zboží a jeho specifika – Ondřej Šebelík
Ondřej Šebelík
Bakalářská práce
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Luxury goods marketing
Anotace:
Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová …víceAbstract:
Luxury. A fascinating world of privilege, branding, wealth, heritage, and power. A shadow of ourselves: self-image perceived through the individuality, authenticity and uniqueness of an object. Epitomized snobbery. What makes luxury products so special? What are the features of luxury brand and how far can it stretch? Is the luxury market still growing? These are some of the questions this paper aims …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Budování české luxusní hodinářské značky
Jan Řehořovský -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Dana Ondráčková