Využití korpusů ve výuce češtiny jako cizího jazyka se zaměřením na frankofonní mluvčí (slovesné vazby) – Bc. Barbora Horonyová
Bc. Barbora Horonyová
Bachelor's thesis
Využití korpusů ve výuce češtiny jako cizího jazyka se zaměřením na frankofonní mluvčí (slovesné vazby)
Application of Corpora in Teaching Czech as second language
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti využívání jazykových korpusů ve výuce češtiny jako cizího jazyka, konkrétně při výuce problematiky českých slovesných vazeb. Celá práce je celkově a především výběrem sloves zaměřena zejména na frankofonní mluvčí. V praktické části byla nejprve po provedení analýzy několika učebnic a mluvnic vybrána slovesa, jejichž vazby se ve francouzštině a češtině liší, a proto …viacAbstract:
The bachelor’s thesis investigates possibilities of using language corpuses in teaching Czech as foreign language with special attention to Czech verbal phrases. The thesis is specifically but not exclusively focused on Francophone students, which is supported by the selection of examined verbs. The practical part contains an analysis of several text and grammar books, which then serves as basis for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kpuli/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Klára Osolsobě, Dr.
- Oponent: Mgr. Pavlína Vališová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORONYOVÁ, Barbora. \textit{Využití korpusů ve výuce češtiny jako cizího jazyka se zaměřením na frankofonní mluvčí (slovesné vazby)}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0yollf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
Lucie Štolfová -
ACQUISITION OF THE ENGLISH LANGUAGE THROUGH VIDEO GAMES
Natálie FILOUSOVÁ