Poruchy chování na základních školách – Lucie Šubertová
Lucie Šubertová
Bakalářská práce
Poruchy chování na základních školách
Behavioral Disorders in Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou poruch chování u žáků s lehkým mentálním postižením. Cílem bakalářské práce je zjistit, s jakými poruchami chování u žáků s lehkým mentálním postižením se učitelé nejčastěji setkávají, jak s těmi to žáky pracují a jaký výchovný postup preferují. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola popisuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of behavioral disorders of pupils with slight mental disorders. The aim of the bachelor thesis is to find out with which behavioral disorders of pupils with slightmental disorders the teachers most often encounter and how do they work with such pupils and what kind of education they prefer. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Bjorke
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šubertová, Lucie. Poruchy chování na základních školách. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva