Veronika Miřátská

Bachelor's thesis

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně

Assessment of the effectiveness of political marketing - concrete analysis campaigns
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá posouzením efektivnosti vybraných nástrojů politického marketingu v rámci kampaně Jiřího Drahoše v prezidentských volbách České republiky 2018. V teoretické části práce jsou čtenáři přiblíženy pojmy z oblasti marketingové komunikace, politického marketingu, volebních kampaní a je zde představena venkovní reklama, internetová a reklama v televizi. V praktické části se empirická …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the assessment of the effectiveness of selected tools of political marketing in the campaign of Jiří Drahoš in the presidential election of the Czech Republic 2018. In the theoretical part of the thesis, readers are introduced to concepts such as marketing TV ad. In the practical part, the empirical probe focuses on assessing the effectiveness of the tools from the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 10. 2020
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní