Martin Lee
Bachelor's thesis
Vicarious Trauma
Trauma z Druhe Ruky
Anotácia:
The construct of this thesis is an examination of the role of trauma or traumaticevents within a viewer’s vicarious experience. The fundamental aspects, which I will beexamining, in order to understand this role, will be vicarious witnessing of traumaticevents via media and art. Beginning with how trauma is understood in a clinical sense,the thesis will explore the definition and the history of trauma …viacAbstract:
Konstrukce této práce je zkoumáním role traumatu nebo traumatu události v rámcidivácké zkušenosti. Základní aspekty, které budu zkoumat, abych pochopil tuto roli,budou zástupným svědkem traumatických událostí prostřednictvím médií a umění.Počínaje tím, jak je trauma chápáno, bude práce zkoumat definici a historii traumatu.Pokračování práce bude zkoumat chápání zprostředkovaného traumatu, a toprostřednictvím …viacKľúčové slová
masmédiaKľúčové slová
vizuální kulturaKľúčové slová
psychická traumataKľúčové slová
diváciKľúčové slová
umění
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Tomáš DVOŘÁK
- Oponent: Tereza STEJSKALOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 11. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Masmédia a kultura. Jak česká média ovlivňují veřejné mínění a kulturní trendy.
Jiří Valášek -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová