Personální marketing v oblasti získávání a výběru nových zaměstnanců ve státní správě – Jitka Kašíková
Jitka Kašíková
Bakalářská práce
Personální marketing v oblasti získávání a výběru nových zaměstnanců ve státní správě
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců ve státní správě. Teoretickáčást je zaměřena na popis základních procesů personálního marketingu od výběruzaměstnanců přes vzdělávání až po propouštění zaměstnanců. Praktická část vyhodnocujesoučasný způsob výběrových řízení u konkrétního správního úřadu podle zákona o státníslužbě. Jeho součástí je marketingový výzkum. Jeho výsledky upozorňují …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the collection and selection of employees in the stateadministration. The theoretical part focuses on the description of the basic processes ofpersonnel marketing from employee selection through education to dismissal of employees.The practical part evaluates the current way of selection procedures at a particularadministrative authority under the Civil Service Act. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0yyssm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Personální práce a systém hodnocení zaměstnanců
Jaroslav Tomášek -
Systém personálního hodnocení zaměstnanců ve společnosti NET and GAMES a.s.
Markéta Šuláková -
Sociální rozvoj zaměstnanců jako účinný nástroj personální strategie
Jitka Brotánková -
Řízení a hodnocení výkonu zaměstnanců ve vybrané organizaci
Alena Obrtlíková -
Personální politika zaměstnavatele (personální rozvoj, zaměstnanecké výhody a ostatní služby)
Andrea Jeriová -
Hodnocení výkonnosti zaměstnanců na Magistrátu města Brna
Eva Duřpektová -
Hodnocení výkonu zaměstnanců jako součást HR aktivit ve firmě
Kristýna Smýkalová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová
Název
Vložil
Vloženo
Práva