Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji – Bc. Alexandra DOČKALOVÁ
Bc. Alexandra DOČKALOVÁ
Master's thesis
Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji
Supportive measures in the education of pupils with a different mother tongue at primary schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zkušenostmi pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů a souvislostí, a to pomocí odborné literatury. Empirická část, která je kvantitativně orientovaná, interpretuje výsledky z realizovaného výzkumu.Abstract:
This thesis deals with the experiences of teachers in the education of pupils with a different mother tongue at primary schools in the Zlín region. The theoretical part focuses on the definiton of basic concepts and contexts, using professional literature. The empirical part, which is quantitatively oriented, interprets the results of the research using questionnaires.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOČKALOVÁ, Alexandra. \textit{Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0yzkoa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOČKALOVÁ, Alexandra. Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights