Branding muzeí: Případová studie Muzea města Prahy s exkurzem do Musée Carnavalet - Musée de l'Histoire de Paris – Eva Valešová
Eva Valešová
Bachelor's thesis
Branding muzeí: Případová studie Muzea města Prahy s exkurzem do Musée Carnavalet - Musée de l'Histoire de Paris
Museum branding: Case study of The Prague City Museum with an excursion to the Musée Carnavalet - Musée de l'Histoire de Paris
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice brandingu muzeí v přeshraničním měřítku. Cílem práce je problematiku zmapovat a kriticky nahlédnout na jednotlivé přístupy k brandingu dvou vybraných institucí. Analýza je provedena na základě hlavní případové studie české instituce s exkurzem do fungování strukturálně podobné zahraniční organizace. Teoretická část využívá odbornou literaturu k vymezení pojmů …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of museums branding on a cross-border scale. The aim of the work is to map the issue and to look critically at the various approaches to branding of two selected institutions. The analysis is based on the main case study of a Czech institution with an excursion into the work process of a structurally similar foreign organization. The theoretical part uses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALEŠOVÁ, Eva. \textit{Branding muzeí: Případová studie Muzea města Prahy s exkurzem do Musée Carnavalet - Musée de l'Histoire de Paris}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0z4p0f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
Implementing green infrastructure corridors in city’s leftover spaces to mitigate urban heat: The case of Prague, The Czech Republic
Masoud Barikani -
Is A Green City Also A Happy City? Exploring The Association Between Significant Indicators For A Happy City And Human Well-Being: Case Study Prague
Zhor Fatima Zahraa Adjmi -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Analysis of Baby Friendly Hotels in the City of Prague
Sebastian Armentano -
Muzejní edukace mimo muzeum. Cesta písma, mobilní muzejně edukační program Muzea města Brna
Šárka Čerstvá -
Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
Sabina Sigmundová -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova