Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu – Květa Olšanová
Květa Olšanová
Disertační práce
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Specifics of marketing targeted to the segments of elderly consumers and children of the food companies on the Czech market.
Anotace:
Aktivity mezinárodních potravinářských společností cílené na vybrané skupiny spotřebitelů (dětí a seniorů) jsou specifické v několika ohledech. Komunikační politika cílená na děti je na národní i mezinárodní úrovni silně regulována a při vývoji výrobků cílených na děti je třeba zvláštního přístupu. Cílení na seniory starší než padesát let je považováno za neperspektivní. Dizertační práce charakterizuje …víceAbstract:
Activities of international food companies targeted to selected groups of consumers (children and seniors) are specific in several respects. Communication policy targeted on children is strongly regulated at both national and international level, thus new product development targeted to children needs special attention of marketers. Targeting seniors above fifty years is considered by marketers to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55952
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Miroslav Karlíček, Marie Přibová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová