Bc. Martin Šula
Diplomová práce
Firemní kultura v čase změn
Corporate Culture in the Period of Change
Anotace:
V této diplomové práce hodnotím úroveň firemní kultury, interní komunikaci a informovanost zaměstnanců v rámci české pobočky nadnárodní firmy z oblasti služeb, zabývající se provozováním komerční spisovny. Teoretická část práce je zaměřena na charakteristiku jednotlivých složek firemní kultury a prostředků interní komunikace. Zabývá se také různými aspekty a pohledy na firemní kulturu. Praktická část …víceAbstract:
In this thesis, I evaluate the quality of corporate culture, internal communication and employee awareness in a Czech branch of a multinational service firm which deals the administration of the commercial archive. The theoretical part of the thesis focuses on the characteristics of particular components of corporate culture and the means of internal communication. It deals with various aspects and …víceKlíčová slova
Firemní kultura typy firemní kultury prezentace firmy atmosféra na pracovišti týmová spolupráce prostředky komunikace interní komunikace motivace informovanost strategie společnosti řadový zaměstnanec vedoucí zaměstnanec Corporate culture types of corporate culture corporate presentation workplace atmosphere teamwork means of communication internal communication motivation awareness corporate strategy ordinary employee manager.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aiu52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: PhDr. Hana Navarová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on corporate communication
Dominika Kuncová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva