Pavlína Pawlasová

Bakalářská práce

Analýza konkurence jazykové školy

The Competitive Analysis of the Language School
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je „Analýza konkurence jazykové školy“. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat nejvýznamnější konkurenty na trhu jazykových škol a provést analýzu konkurence. Pro tento výzkum bude použita metoda fiktivního nákupu. V první kapitole popisuji teoretická východiska analýzy konkurence, ale také co je konkurence všeobecně, jaké jsou vlastnosti služeb v návaznosti na marketingový …více
Abstract:
The topic of my thesis is „The Competitive Analysis of the Language School“. The aim of this thesis is characterizing the most considerable competitors in language schools market and realizing analysis of competition. Method which is called mystery shopping will be used during the research. I describe theoretical data of competitive analysis, but of course what is competition generally, what are characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Martina Hoďáková
  • Oponent: Michaela Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod