Ing. Jaroslav Moravec

Bakalářská práce

Efektivní marketing v době hospodářské krize

Efficient marketing at the time economic crisis
Anotace:
Práce se zabývá efektivností marketingových aktivit ve firmě v době hospodářské krize. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix 4P a 4C a rozebírá řízení zákaznických vztahů. Je vyhodnocena situace konkrétní firmy a jsou doporučeny návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace.
Abstract:
The thesis deals with marketing activities' efficiencies of a company during an economy crisis. The theoretical part is focused on a marketing mix 4P and 4C, and analyses customer relationships management. There is a case study of a particular company, with its evaluation and recommendations for efficiency of the marketing communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting