Efektivní marketing v době hospodářské krize – Ing. Jaroslav Moravec
Ing. Jaroslav Moravec
Bakalářská práce
Efektivní marketing v době hospodářské krize
Efficient marketing at the time economic crisis
Anotace:
Práce se zabývá efektivností marketingových aktivit ve firmě v době hospodářské krize. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix 4P a 4C a rozebírá řízení zákaznických vztahů. Je vyhodnocena situace konkrétní firmy a jsou doporučeny návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace.Abstract:
The thesis deals with marketing activities' efficiencies of a company during an economy crisis. The theoretical part is focused on a marketing mix 4P and 4C, and analyses customer relationships management. There is a case study of a particular company, with its evaluation and recommendations for efficiency of the marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tm06r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Jan Fidler -
Marketingový mix podniku
Jindřich Kříž -
Marketingový mix vybrané destinace
Markéta Konečná -
Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví
Elizaveta Zhukova -
Hospodářská krize ve spojení s marketingem bankovních produktů
Otto Boubín -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová