Práce se žáky se specifickou poruchou učení na malotřídní škole – Mgr. Hana Toflová
Mgr. Hana Toflová
Bachelor's thesis
Práce se žáky se specifickou poruchou učení na malotřídní škole
Anotácia:
Bakalářská práce - Práce se žáky se specifickou poruchou učení na malotřídní škole pojednává o specifických poruchách učení a o metodách a formách využívaných při nápravě u dětí se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku malotřídní školy.Abstract:
Bachelory essay - "Work with specific learning disability at primary school - small school" is about specific learning disability and about methods and forms what are using by rectification by pupils with specific learning disability in the 2nd class at primary school - small school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hpivl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2006
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Metody a formy práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. a 2. stupni základní školy
Petra CETKOVSKÁ -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová -
Metody formy a prostředky - Terénní výuka jako specifická vyučovací forma přírodovědných a společenskovědních oborů
Lenka Dohová