Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele – Bc. Adriana Salačová
Bc. Adriana Salačová
Master's thesis
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Digital communication and cognitive processes of consumer
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem působení digitální komunikace na kognitivní procesy spotřebitele. Práce se bude zabývat, do jaké míry digitální média působí na způsob komunikace současných spotřebitelů, včetně vlivu na jejich emoční inteligenci či kognitivní procesy. Cílem práce je zjistit, do jaké míry digitální média působí na kognitivní procesy mladistvých. Teoretická část bude věnována podrobnému …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the effect of digital communication on consumer cognitive processes. The work will deal with the extent to which digital media influence the way of communication of contemporary consumers, including the influence on their emotional intelligence or cognitive processes. The aim of this work will be to find out to what extent digital media affect cognitive processes of people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nh2me/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Michaela Bortlíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lenka Čapková -
Vybrané hrozby v kyberprostoru se zaměřením na děti a dospívající
Veronika Žlutická -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Nurturing Creativity: Teaching Using Digital Media
Ján Gajdoš -
Kyberšikana jako mediální a společenský problém (v české a polské praxi)
Kateřina Gąszczyková