Bc. Evgeny Lyust

Bakalářská práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj

Criterion of media selection for advertising campain of association "Český ráj"
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zkoumání procesu při rozhodování výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje popisu reklamních médií a popisuje jejich výhody a nevýhody. Práce je zaměřena na hlavní druhy médií, charakterizuje tisk, rozhlas, televizi, internet a jiné mediální zdroje. V praktické části podrobně …více
Abstract:
In my work I was trying to analyze process of media selection for advertising campaign of association „Český ráj“. My work consists of two parts: theoretical and practical. In first part I wrote about advertising media and about their benefits and detriments. My work focused on main kinds of media and give description of newspapers, radio, TV, internet and other media. In the practical part, I focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní