Ing. Alexandra Plisková
Bachelor's thesis
Vstup malé firmy na zahraniční trh
Entry of a small company into the foreign market
Abstract:
Teoretické zpracování problematiky malého či středního podniku, který se chystá vstoupit na zahraniční trh, ať už v Evropské unii nebo v jiných státech. Možnosti exportního či importního začlenění firmy na mezinárodní trh. Návrh vstupu firmy na zahraniční trh.Abstract:
Theoretic elaborate of problems little and middle company, which is preparing to enter on international market, wheter in Europian Union or in other states. Possibilities export or import of incorporate company on international market. Proposal of entering company on international market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ql1h9/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Petr Paulczyňski
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Financial Controlling
Theses on a related topic
-
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Kulturní rozdíly České republiky a Spojených arabských emirátů a jejich dopad na mezinárodní obchod
Kristýna Donátová -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Zahraniční obchod EU s vínem s důrazem na ČR
Daniela Dvořáková -
Podnikatelské prostředí Ruské federace a mezinárodní obchod
Andrej Kašpur -
Obchod v oblasti Baltského moře
Petra Macečková -
Analýza zapojení konkrétního podniku do mezinárodního obchodu
Kristýna Grimová -
Současné podnikatelské prostředí Venezuely - dopad na obchod s EU
Matěj Hoferek