Vstup malé firmy na zahraniční trh – Ing. Alexandra Plisková
Ing. Alexandra Plisková
Bachelor's thesis
Vstup malé firmy na zahraniční trh
Entry of a small company into the foreign market
Anotácia:
Teoretické zpracování problematiky malého či středního podniku, který se chystá vstoupit na zahraniční trh, ať už v Evropské unii nebo v jiných státech. Možnosti exportního či importního začlenění firmy na mezinárodní trh. Návrh vstupu firmy na zahraniční trh.Abstract:
Theoretic elaborate of problems little and middle company, which is preparing to enter on international market, wheter in Europian Union or in other states. Possibilities export or import of incorporate company on international market. Proposal of entering company on international market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ql1h9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Paulczyňski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Financial Controlling
Práce na příbuzné téma
-
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Kulturní rozdíly České republiky a Spojených arabských emirátů a jejich dopad na mezinárodní obchod
Kristýna Donátová -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Zahraniční obchod EU s vínem s důrazem na ČR
Daniela Dvořáková -
Podnikatelské prostředí Ruské federace a mezinárodní obchod
Andrej Kašpur -
Obchod v oblasti Baltského moře
Petra Macečková -
Analýza zapojení konkrétního podniku do mezinárodního obchodu
Kristýna Grimová -
Současné podnikatelské prostředí Venezuely - dopad na obchod s EU
Matěj Hoferek